tisdag 7 juni 2011

Värmebölja

De har lovat närmare 30 grader idag och åska, men åskan tror jag är lovad till eftermiddagen. 20 grader är det nu så vi borde gå ut och leka lite idag:) Sås och Kopps skiva "Trampolin"(tror jag den heter) spelar här nuförtiden. Theodor tycker om den och jag tycker att den är helt ok också:) Jag fick sova till 10 över 8 idag, samma tid som Theodor vaknade igår. Tyckte mer om kl.9 men det här fungerar väldigt bra också:) Han somnade snällt utan gnäll igår kväll. Tror att hans tand borde ha kommit igenom snart. Men det gör säkert ont när kindtänderna kommer upp. Det är ju 4 taggar per tand som ska igenom tandköttet:S Men jag tror att alla 3 kindtänder borde ha kommit igenom helt nu. Åtminstone de som är nere. Theodor är inte så pigg på att visa sina tänder åt mig;)

På lördag fyller min stora älskling 22 år:) Vi har planerat att vara här i helgen nog, men helgen efter det ska vi på American Car Meeting till Nykarleby:) Tradition:p När jag var gravid så hade jag som "mål" att vi skulle fara på ACM alla 3. Det gick nästan åt skogen eftersom jag blev sjuk helgen innan det, men vi slapp iväg! Det var riktigt roligt nog:) Året innan det var det också kul:p Mins inte hur många år i rad jag har varit dit.

Hoppas ni fått sova bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar