måndag 27 juni 2011

Snart juli!

Jag hade riktigt roligt i helgen! Helt fantastiska vänner vi har:) Vattnet var inte så varmt men jag vågade mig i i alla fall vilket jag är lite stolt över;) Visste inte hur vi skulle kunna lämna Theodor över natten men det gick nog bra och han hade varit nöjd hela tiden vi var borta.

Idag ska vi veckohandla, köpa tågbiljetter (om stationen har öppet så sent), ta reda på hur länge stationen är öppen, kontrollera så man säkert ännu åker gratis med barnvagn i Helsingfors, tvätta kläder, kanske skruva ihop cykeln, laga mat x2, prova den nya gårdsgungan med Theodor:) Kommer väl inte kanske att hinna med allt men man kan ju hoppas:p

Inatt drömde jag att vi flyttade till en stor lägenhet. 5 rum, kök, stort badrum med badkar, stor bastu, men lägenheten var i riktigt dåligt skick! Men vi kommer nog inte att flytta ännu på ett tag:p Får kanske börja kika på något nytt om 1½ år. Trivs bra här:) Och vi slapp borrandet som pågick var eviga dag inne i stan. Här njuter vi av tystnaden och jag blir inte förbannad på grannarna varje dag:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar