torsdag 16 juni 2011

Strömsö

Var just ute på cykeltur med Emma och Lucas:) Till Strömsö var vi. Hade sticklat fast två bananer under cykelstolen men den ena tappade jag någonstans på vägen, den andra delade jag och Theodor på. Min cykelring är trasig, men håller luft en stund om man pumpar i den. Hade med cykelpumpen. När vi kom til Strömsö så var ringen tom. När jag sen skulle pumpa i den igen så gick pumpen sönder! Men den gick ändå att pumpa med märkte jag. Vi kom i alla fall hem. Och tung var det den sista biten efter uppförsbacke. Är helt slut nu och svettig. Theodor la jag i sängen för han ska sova.

Utanför vår ytterdörr är det ett myggparadis. Säkert över 100 myggor där på en kubikmeter. Får verkligen skynda mig nrä jag ska ha upp förrådsdörren, köra in cykeln, stänga dörren, plocka upp Theodor, låsa upp dörren och gå in. Men på andra sidan huset har jag inte sett av många myggor:) Det är en av de negativa sakerna med att bo här. Myggorna. Och snöhanteringen. Nu ska jag svalka mig:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar