måndag 20 juni 2011

Helgen i text

Har lite bilder, men glömde kameran hemma så de finns bara på telelfonen. De kommer upp senare:)

På fredag for vi iväg norrut då via Prisma och McDonalds:) Vi gick runt och tittade på bilar en stund i Nukarleby och sen var vi till en kompis en stund tills Theodor blev för trött. När vi kom hem till mina föräldrar och skulle sova där så vägrade Theodor först att somna. Efter en stund somnade han i alla fall. Men sen vaknade han varje timme hela natten och skrek. Jobbigt! Men han somnade om av sig själv. På lördag for vi till Biltema och skulle köpa en cykel åt mig. Hittade cykeln jag skulle ha men de hade inga cykelställningar till bilen kvar! Så jag coh Robin fick hoppa i bilen och köpa en från Prisma i stället. Sen när vi skulle ha fast ställningen på bilen så gick det inte. Vi måste flytta några bultar och vi hade inga verktyg så min pappa sprang in och köpte. Vid det här laget hade det tagit mycket längre än planerat. Nå vi fick fast cykeln till sist och körde tillbaka till mina föräldrars. Där skulle någonting på bilen fixas men det ville inte bli till något. Det slutade med att vi inte hann till Nykarleby på lördag. Men vi for till Robins mammas istället och grillade med Robins syskon:) Gott!! Och Theodor somnade av sig själv på första försöket så det kändes som att vi inte hade någon unge att ta hand om den kvällen:)

Igår gjorde vi inte mycket. Theodor var krånglig med sovandet igen. På kvällen for jag till Min kompis Sara och hälsade på:) Så söt liten bebis de har:) Har aldrig sett en så liten bebis och ännu mindre hållit i en sån! Theodor blev inte alls svartsjuk utan var mest lite intresserad av henne:) Sen kom Robin och hämtade oss. Vi for via mina föräldrar, plockade upp cykeln och sen bar det av hemåt! 23:00 svängde vi in på gården. Och Theodor har sovit bra inatt:)

Nu blev jag hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar