fredag 10 juni 2011

Huhh

Varmt idag igen. Vi ska så småningom hoppa i bilen och köra till öppna daghemmet har jag tänkt:) Jag har fått fullt med småblåsor på nåfra fingrar nu igen:S Tror verkligen att det har att göra med fukt och värme. Skitjobbigt! Tur att jag slapp dem på bröllopet i alla fall:)

Igår loggade jag in på FPAs sida och nu äntligen har mitt efternamn blivit bytt! Trodde redan att någon slarvat bort namnbytespapret! Borde fixa nytt körkort och sånt. Hoppas att andra kommer till ÖD idag fastän det är jättevarmt! Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Tråkigt att vara där själv;) Theodor sov bra inatt trots värmen. Men det tog en stund innan han somnade nog. Tycker synd om alla som har riktigt små babysar nu. Minns hur jobbigt det var med Theodor förra sommaren. Lite svalare väder får det nog bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar