onsdag 1 juni 2011

Internationella barndagen

Idag är det internationella barndagen utöver Theodors födelsedag:) Passar ju bra:p

I stan köpte jag lite mera presenter åt Theodor:) Hans pappa fyller om 10 dagar! Och jag om ½ år och 9 dagar. Det åskade faktiskt ordentligt i stan men nu har det slutat tror jag så jag vågade sätta på datorn:) Lättare att skriva härifrån och telefonen är utan ström som vanligt... Jag köpte en topp åt mig idag! Har haft "shop-stop" i 2 månader nu men idag hittade jag en topp jag spanat in ett tag för 5€ så jag slog till;) Theodors huvude hade vuxit lite lite så sköterksan skulle prata med läkare och sen ringa mig om vi behöver komma in på extra kontroll.

Theodor har de senaste dagarna börjat peka på allt och säga "dää" (=där). Han har på något sätt ändrats mycket nu på få dagar. Han förstår mera vad man säger åt honom. Han är ingen bebis mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar