tisdag 21 juni 2011

Tisdag

Nej! Nu hände det igen. Skrev ett långt inlägg och så försvann det! Skit.

Nå i korthet. Theodor ligger i sängen och försöker somna. Jag behöver egentligen komma in till stan men får se hur det blir med det. Robin har bilen så kanske jag tar det när han kommit hem:) Vi får terassmöbler idag, kanske:) Inatt drömde jag att vi var på bröllop:p Det var Robins lillebror och hans flickvän som gifte sig:D Jag har för vana att titta på en film varje kväll. Nu på sommaren börjar det alltid en eller två kl. 21.00 varje kväll. Börjar ha sett en hel del filmer nu:) Och nu ska jag kopiera detta inlägg innan jag försöker posta det så att det INTE försvinner igen! Ja, och angående rubriken så tycker jag att tiden går jättefort fram! Snart kommer juli att vara förbi också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar