tisdag 30 oktober 2018

Rådgivningsbesök vecka 34


  • Vecka 33+5
  • Vikt +6,8kg
  • Blodtryck 124/75
  • Hb 125
  • SF mått 30,5
  • Hjässläge
  • Hjärtljud 129-136
Alla värden ungefär som de brukar vara. Om två veckor är det dags för läkarbesök (36+1) och sen återstår inte många besök! Får hoppas att skruttet håller sig med huvudet neråt nu och att hen inte kommer före december! 

Efter rådgivningsbesöket körde jag till Jakobstad. Hann gå på loppis och fynda lite juliga saker och kläder innan jag mötte upp med Robin för att luncha tillsammans. Hämtade ut Libero-väskan efteråt också och så hämtade jag barnen. Så skönt med tillgång till bil ibland! Imorgon utlovas regn hela dagen och jag ska gå med barnen till och från dagis/förskola/skola. Ser inte fram emot det riktigt mycket. Igår gick jag över 13000 steg och jag lovar att det känns i ryggen idag, så det är skönt med en dag utan så mycket motion.

Men flyttlådorna packar inte sig själv så nog finns det att göra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar