torsdag 25 oktober 2018

Vecka 34

Ny vecka igen! Inte så många veckouppdateringar som återstår nu inte. Spännande och lite läskigt.

33+0 idag. Under 50 dagar kvar. Fyra veckor tilld bebis räknas som "klar". Sista jobbdagarna, ryggont och lite mer sammandragningar är de senaste dagarnas saldo. Har en liten förkylning på gång också men den verkar inte bli något värre.

Den här dagen sprang förbi med jobb, besök hos mina farföräldrar, besök hos svärmor och så bytte vi till vinterdäck på bilen. Välbehövligt eftersom den första snön föll idag! Så mysigt!

Imorgon har jag eventuellt min sista jobbdag. Åtminstone som det ser ut nu. Börjar bli lite jobbigt att röra sig nu så jag är helt okej med mammaledighet, trots att det blir en liten tjuvstart på den. 

Nu svider det i ögonen redan. Disken är orörd, byket på tork för tredje(?) dagen i rad och reseväskorna halvt ouppackade. Men det får vara. Snart är det helg och då kanske jag hinner göra något åt hushållet. Men sömnen prioriteras först nuförtiden. Alltid. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar