onsdag 26 februari 2014

Snabbis

Mammaträffen inställd och ingen syster som kommer på besök. Det blir då aldrig som man tänkt, men det blir oftast bra ändå! Igår var vi istället ute mycket, likaså idag. Och åtminstone min mamma kommer hit imorgon. Blir roligt!
Jag har fältor i håret idag, och mittbening! Kan inte komma ihåg när jag senast hade det. På sjuan kanske? Bra att förnya sig ibland, speciellt när man inte kommer sig iväg till frissan riktigt så ofta som man borde... Snart ett år sen sist igen! Måste nog ta och åka norrut här snart så jag får topparna trimmade.
Ikväll till butiken. Basvarorna börjar ta alut så blir att storhandla. Wilmas blöjpaket börjar också sina men Wilgots håller längre när jag använder tygisar dagtid.
Och så mycket spännande hade jag att komma med idag. Blir lite större grejor i ett annat skede.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar