tisdag 4 februari 2014

Helgplaner

Började redan skriva ännu ett klagoinlägg, men vad tjänar det till. Vill ändå inte komma ihåg de här sämre dagarna och ni vill inte läsa om dem heller. Så vi tar något roligare istället!
I helgen ska jag, Wilgot och min kompis köra ner till Åbo och hälsa på vår kompis mellan lördag och söndag. Ska bli så kul! Theodor, Wilma och Robin far norrut redan på fredag så jag har en kväll/natt för mig själv (bortsett från lillingen som ändå alltid är klistrad vid mig) innan vi far. Så märkligt det kommer att vara, men också skönt med lite egentid. Hoppas nu bara att vi inte blir sjuka(re). Wilgot hostar lite igen och jag har halsont. Skulle vara typiskt om någon av oss blev så sjuk att vi inte kan åka. Men vi håller hoppet uppe och ser fram emot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar