måndag 24 februari 2014

Måndag

Nästintill storm ute och plus 6,5 grader. Vårigt men inha vårkänslor. Tror att det beror på att den kom alldeles för tidigt. Men det är väl knappast "riktig" vår ännu.
Idag har vi lekt vid skolan/dagis. Sen har Wilma varit till tandsköterskan och hon har aöla tänder förutom en nu. Märkte igår att tre kindtänder nyligen tittat upp. Efter det besöket var vi på kaffe till grannarna. Fast jag dricker bara té så fick det. Skulle gärna dricka kaffe men börjar må illa och får hjärtklappningar redan av en halv kopp så håller mig till té och har gjort så i över ett år nu. Känner inte många andra som inte tål kaffe.
Resten av dagen har jag gjort något så roligt som att städa. Imorgon ska vi på mammaträff. Ska bli roligt! Men före det ska vi in till stan på ett ärende. På torsdag kommer min mamma och åtminstone en av mina systrar hit. Ska bli kul! Så det är trevligt program den här veckan.
Har annars märkt att det inte känns som att klockan är så mycket när Robin slutar. Riden går snabbare när det är ljust ute längre

1 kommentar:

  1. HeJ!Jag känner väldigt många,både äldre och yngre=unga personer som inte tål eller tycker om kaffe.Du borde kanska prova på en riktig espresso.Mörkrostat kaffe är mycket skonsammare för magen trots att det är starkt.Men det är väl inget fel att vara tedrickare.

    SvaraRadera