fredag 26 juli 2013

Semesteruppdatering 2

Vi hade tänkt fara på Jakobsdagar ikväll bara jag och gubben min men ju mer klockan blev destu mindre kände jag för det. Vi ska ändå dit imorgon och nästa vecka ska vi ränna omkring så mycket att det känns skönt med ännu en "hemmakväll". Köpte té och choklad (jo, ett beroende börjar ta form) för att lyxa till det lite.
Imorgon blir det Jakobstadsbesök på dagen och sen äntligen hem till mina föräldrar. På söndag ska vi äta på restaurang, Hästöskatan, för mina föräldrar firar bröllopsdag och de har supergod "skataburgare" på menyn. Tänkte slänga ungarna i sjön också (finns en riktigt bra strand där) om det fina vädret (som nu äntligen hittat hit!) håller i sig. Sen bär det av hemåt igen och då ska det packas inför nästa resa som startar på måndag, tror vi. Håll tummarna att jag inte stressar ut ungen med allt resande;)
Nu ska jag återgå till min tékopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar