tisdag 16 juli 2013

Hallonblad

Idag har vi spenderat större delen av dagen på stan med min mamma och min lille lillebror. Köpte hem lite hallonbladsté så jag har det hemma sen när det om två veckor är dags att börja dricka det.
 
Köpte både 100% hallonblad och så en förpackning med 50% hallonblad i tépåsar. Smidigare att ta med det om jag ska dricka någon annanstans än hemma. För er som inte är så insatta i varför man dricker hallonbladsté så kan ni läsa om det här.

Imorgon är det tandläkardags för min del. Blä. Lockar inte alls att ligga på rygg i en timme! Och såklart inte heller att bli borrad i tänderna... Ska dock försöka utan bedövning igen. Slipper den äckliga känslan när bedövningen släpper efteråt då. Och så kommer jag billigare undan;) Kanske blir mer smärttålig också, kan behövas inför förlossningen. Ska bli så skönt att få tänderna lappade så har jag det undan sen och kan njuta av Robins semester som börjar på fredag. Tre dagar kvar bara. Åh vad vi ser fram emot det! Ska bli så skönt, skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar