måndag 26 november 2012

Fredag-Måndag mest i bilder

Kameran kom med och jag kom ihåg att använda den också!
Ungarna vid fammos.
 Wilma äter bilar
 Nästan likadana pyjamasar, men Theodors är ny och Wilmas två år gammal.
 Wilma i söt äkta 80-tals klänning
 Theodor matchar nygamla Po.P. tröjan med kissekatten:)
 Theodor fick håret klippt av fammo
 Och Wilma poserade sött:)
 Wilma provade på både att åka bil och gunghäst.
 Jag och Theodor var på barnfamiljeträff och julpysslade:)
 
 Och sen var det dags för 30års kalas, eller 22+8års kalas om för att göra saken lite klarare. Jag fyller snart 22 och min lillebror 8)
Ungarna fick för tidig lillajulklapp av sin mommo och moffa
 
Och för en stund sedan såg det ut så här.
 
På lördag så var jag, Robin, min mormor och morfar, min svärmor och hennes dotter på revy. Det var riktigt roligt! Theodor hade bakat pepparkakor med mommo så länge vi var borta och Wilma hade varit ganska gnällig vid läggdags, men det är hon alltid. Båda ungarna har i alla fall sovit hela nätter utan ett pip i helgen så det är skönt det! Det var riktigt roligt att träffa mina morföräldrar igen också. Var flera månader sen sist. 

Idag har vi inga storslagna planer. Ska försöka få golvet dammsuget. Packade upp allt från helgen redan igår innan jag tog ett träningspass så det är redan gjort. Uppackandet alltså. Ikväll kanske jah nog tränar igen om Robin far ut på länk. Jag vill inte träna när han är hemma:p

Imorgon har vi tänkt fara på Små & Stora (Stora & Små??) till församlingshemmet för första gången! Får se om vi hittar dit;)
På onsdag till Vestis och på torsdag till Gustavborgs öppet dagis. På fredag ska vi ha inflyttningsfest åt några vänner, kom vi fram till igår! Och på lördag är det lillajul! Härlig vecka framför oss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar