måndag 19 november 2012

Ändringar

Vi har som sagt börjat med ett lite mer hälsosamt liv, fastän vi ändå inte levt direkt ohälsosamt förut heller. Vi kopplade internet till tv igår så idag har jag tränat framför den. Så otroligt skön känsla efteråt när man är nyduschad och nytränad! Har förut inte riktigt förstått vad folk pratar om när de säger att det är så skönt efter att man tränat men idag fick jag verkligen uppleva det! Hoppas att det ger något resultat också;) 

Imorgon far vi till öppet dagis men tror inte att vi far dit fler gånger den här veckan. Borde stressa mindre så vi håller oss hemma lite mera. Skönt att få något gjort här hemma också och Wilmas rutiner fungerar bäst hemma. Men som sagt så far vi imorgon. Theodor behöver få träffa kompisar också och jag andra mammor:) Dessutom så behöver vi handla hem mat för resten av veckan. I helgen åker vi norrut. Jag och min andra hälft ska på revy:) Ska bli skoj att komma iväg utan ungarna. Mina morföräldrar kommer också med om jag inte har förstått fel. Ska bli roligt att träffa dem också. Har inte sett dem sen vi var till Helsingfors i somras!

Nu ska jag tömma 3 eller 4 kamerakort för det sista blev fullt idag.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar