tisdag 4 december 2018

Rådgivning i vecka 39

38+5
70kg spräckt för första gången någonsin! (+7kg sammanlagt)
117/71
Hb 132
Sf 33
Hjärtljud 128-144

Allt bra med oss! Men jag har tydligen GBS den här gången också (hade det med Wilma) så det innebär att jag behöver få antibiotika i dropp under förlossningen. Med Wilma hann vi ju knappt in innan hon flög ut så då hann jag inte få det, så den häe gången gäller det att åka in lite tidigare! Minst två dygn på BB innebär det här.

Nästa rådgivningen nästa vecka. Blev lite chockad när jag insåg att jag har BF nästa vecka! Men jag lovade rådgivningen att jag kommer nästa vecka också. Inte en chans att den här ungen hittar ut före det inte. Blir lite knepigt med övertidskontroll precis under julhelgen (om jag går över så mycket, vilket jag tror jag gör) men nog måste det finnas människor på jobb under helger också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar