måndag 10 december 2018

Bara min födelsedag

Verkar nog som att jag får behålla min födelsedag för mig själv. Inte alls överraskad, men jag måste nog erkänna att de senaste dagarna gjort mig mycket mer otålig. Har alltså kommit till den punkt att jag bara vill att bebis kommer ut nu och att koncentrera sig på annat än när hen tänker födas blir svårt. Tur att jag ändå kommit så långt som till BF-3 innan det slog till på riktigt. 

I helgen var vi på Robins jobb julfest, på stan och försökte shoppa julklappar, beställde julklappar över nätet istället och så ordnade vi 30års kalas åt en av våra vänner. Riktigt rolig helg, så när måndagen helt utan planer kom emot så blev det på något sätt väldigt trögt... 

Magsjuka härjar här i trakten så nu är jag lite smått nervös över det också. Inte roligt om vi får det nu, men kan ju inte hålla ungarna hemma från skola och förskola heller. Håll tummarna att vi slipper!

Har för lite inplanerat den här veckan. Julfest på Wilgots dagis imorgon, rådgivningen på torsdag (och eventuellt lucia-fest på kvällen), men annars är det tomt. Nå, hinner ju åtminstone vila inför eventuell förlossning men det är så tråkigt att bara vänta! Speciellt när jag misstänker att väntan blir lång. Och nu har jag inte ens gått över tiden ännu. Det går bra det här ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar