söndag 17 juni 2018

Sista dagen som studerande!

Äntligen kom det ordentlig värme igen! Slängde ungarna i bilen med simkläder på igår kväll och körde till stranden (på en väg som var i så dåligt skick att det knappast blir fler turer dit i år). Väl framme var det bara 16 grader varmt och blåsigt så trodde inte att de skulle våga sig i, men det gjorde de visst. Första doppet för i år! Själv höll jag mig på stranden ;) 

Idag hade vi loppis och café besök i tankarna, men lippiset som ordnades idag var väldigt litet, bullarna dyra och cafét vi tänkt besöka var stängt. Blev en lite längre promenad via butiken istället och så hem på "café" istället. Bra motionsrunda blev det åtminstone! 



 Idag är det min sista dag som studerande. Även om jag inte gjort något annat än väntat på betyget de senaste veckorna. Imorgon ska vi iväg tidigt tidigt så vi hinner till betygsutdelningen i Vasa klockan 9. Tänk att jag faktiskt blir utexaminerad nu! Känns fantastiskt samtidigt som det är sjukt overkligt!

Börjar så småningom ha återhämtat mig från branden i torsdags, men mer om det i ett annat inlägg. Ha en skön söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar