tisdag 25 augusti 2015

Renovering

Började igår, blev klar idag! Visst blev det bra? Ska bara spika fast de nymålade listerna och så ska alla kläder tillbaka, och det är inte lite kläder det! Känns mycket mysigare i klädtamburen nu och tapeterna är likadana som i tamburen och hallen så det blir en helhet. Kanske borde byta till en trevligare lampa också.
Var utöver det oljat terassmöbler och terassgolv. Nu ska jag så småningom hämta hem mina troll från dagis. Wilgot var inte riktigt med på noterna idag men det får jag skylla mig själv för, för jag hade hans kusin med när jag lämnade honom. Klart att han tycker "uäk dagis" då hans kusin får åka vidare i cykelvagnen (fastän hon nog bara skulle hem därifrån). Nå förhoppningsvis har det gått bra. Det gjorde det i alla fall igår, bortsett från haklappsvägran och sömnvägran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar