måndag 17 augusti 2015

Besök och mer inskolning

Idag var det dags för Wilgots första dagisbesök. Wilma var också med och Wilgpt började genast leka och prata med tanterna där. Inga problem förutom att han hela tiden höll koll på att jag var där och om jag gick några meter bort ropade han nog på mig. Så det enda bekymret vi kommer att ha är nog att han inte vill att jag ska åka. Imorgon ska vi dit igen och på onsdag ska han få äta där. Theodor är på inskolning på egen hand och det går riktigt bra. Wilmas inskolning ska vi fortsätta med på onsdag. Min syster kommer hit och hjälper mig som tur är!
Idag har min farmor, farfar och några andra släktingar varit hit för första gången. Riktigt roligt att få visa hur vi har det. Bjöd på skinkpaj och pavlova. Gott, om man får säga det själv :) Hann aldrig ta någon bild från besöket dock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar