fredag 14 augusti 2015

Öppet dagis

Igår sprang jag runt hela stan på jakt efter innetossor i storlek 30. Inte ett enda par hittades. Tips på var man kan hitta? De vill att barnen har tossor på sig på dagis och Theodors börjar bli för små... Men vattenflaskor år barnen hittade jag i alla fall.
Var till Wilgots och Wilmas dagis igår också. Wilgots dagis verkar också riktigt trevligt och Wilma vågade leka vid sitt utan mig en halvtimme så länge jag och en dagistant pratade i ett annat rum.
Idag var vi till öppet dagis. Så roligt att träff ledarna igen en gång och de har nu byggt en lekpark med staket varvet runt precis utanför! Önskar att de hade fått det gjort för några år sedan. Nu kommer våra besök nog att vara glesa där. Wilma modellerade en söt kanin. Många mammor jag kände där också och en pytteliten bebis som jag gosade med lite ❤ Tur att man kan låna andras för jag avundas inte nattmatning och sånt.
Igår målade jag några dörröppningar här och la idag upp listerna. Får nog gå ett varv till för att det ska bli helt svart och inte lysa igenom av det bruna, men det får duga för nu. På måndag kommer min farmor och farfar hit på besök för första gången! Ska bli så roligt och försöker få stället lite i ordning inför det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar