onsdag 26 augusti 2015

Frissabesök

Nu har jag äntligen fått håret klippt! Bara topparna och lite uppklippt men ändå. Känns lättare. Fick lite lockar också men när jag kom hem så sov jag en bra stund och vips så var de borta. Har dragit på mig en dagisförkylning så näsan rinner och maten smakar ingenting. Hoppas bara att jag blir frisk till helgen för då vaknas tvååårskalas och villaavslutning. Var och handlade inför det. Fem kassar med mat! Har aldrig förut handlat så mycket på en gång. Men det är många som ska komma på kalaset och sen är min bror och hans sambo här under villaavslutningen så vi ska grilla och äta brunch.
Ungarna har nu varit på dagis tre dagar. Det går riktigt bra för dem. Imorgon måste jag ta i tu med bykhögen som snart når taket. Som tur är så är det rentvättade kläder och inte smutskläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar