lördag 1 mars 2014

Wiggelotten

Wilgot har börjat backa nu så nu börjar det vara slut på friden. Men kanske vi hinner flytta före han tar sig framåt.
Igår var en ganska omtumlande dag. Min mamma, min lillebror och hans flickvän och min andra lillebror var hit och sov över. Igår oå morgonen gick jag och min bror+flickvän upp på berget och tittade. Det hade snöat och låg is under snön på de flesta ställen. På hemvägen halkade jag i en nerförabacke och landade på rygg och tog emot mig med händerna. Blev en tur till hvc. Inget brutet som tur var! Sen direkt vidare till stan för att skriva under köpebrevet. Tur att det var vänster hand som skadades. Hoppas på snabbt tillfrisknande så jag kan börja packa, för vi flyttar den här månaden!

3 kommentarer:

  1. Va spännande me flytt :) Ere i Gerby dehe nya o?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, ca 1km härifrån :) Sist vi flytta så flytta vi några hundra meter, så liite längre nu ;)

      Radera