söndag 16 mars 2014

Mera packning

Hela förmiddagen har jag stått i köket och packat. Packat lite till och ännu lite till. Så trött på att packa redan nu fastän det är över en vecka kvar till flytten. Känns väldigt overkligt det här att vi faktiskt ska flytta snart! Mins knappt hur det ser ut i vårt nya hem. Är så länge sen jag var dit sist.
I början var det roligt att packa men det mister snabbt sin charm. Och nu ska man på samma gång hålla hushållet rullande, vakta barn och få allt nerpackat. Inte det lättaste.

Snön kom inatt. Barnen var ute och lekte en stund så jag fick packa ifred och Wilgot sover ute i vagnen. Hans dagssömn verkar ta sig. Nu har han sovit två timmar ute! Det brukar bara ske på eftermiddagen så jag är myckey nöjd.

Och så glömde jag skriva 6 månaders måtten på Wilgot, 7440g och 70,3cm. Lång och smal. -15% ligger han på nu men det brukar kunna vara så när man helammar till 6 månader. Matglad är han i alla fall nu när vi börjat med fast föda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar