onsdag 26 mars 2014

Prick på i

Flyttkaos. Men nu börjar allt vara nerpackat. Och vad passar inte bättre att kombinera med flytt än magsjuka?! Eller vad det nu är vi har här. Wilgot spydde inatt men han är väldigt slemmig i halsen så det kan vara på grund av det. Wilma har inte spytt sen förra veckan men haft dålig mage två gånger med flera dagars mellanrum. Jag har mått lite märkligt i två dagar ni men tror att det beror på förkylningen.
Hur som helst så fick jag slänha igång en tvättmaskin med Wilgots lakan, och så spydde han på våra lakan också så får gräva fram nya någonstans ifrån. Inte roligt alls att gå och fundera över sånt häe när man sla flytta. Hoppas att vi inte smittade ner svärmor eller ungarnas kusiner igår. Och hoppas att vi får vara friska framöver ni så mina föräldrar vågar sig hit imorgon. Blev ju inte alls som tänkt de här dagarna nu... Har en del ärenden på stan som inte blir gjorda idag så hamnar att fara dit imorgon istället. Tror jag. Syjunta en sväng ikväll i alla fall sålänge jag inte blir sjuk. Vi ska ta oss till

1 kommentar: