fredag 21 mars 2014

Ojdå

Fick en liten panikattack här. Om 4 dagar får vi börja flytta, vilket också innebär att vi om 10 dagar ska vara ute ur lägenheten! Och jag har helt tappat suget på att packa. Det är bara SÅ jobbigt! Dessutom inbillar jag mig att jag mår lite dåligt och är livrädd att hela helgen ska gå åt spysjuka. Bläbläblä. Har haft märklig hals några dagar och bara väntat på att influensa ska bryta ut men nu kanske det blir snäppet värre istället. Har panikstädat lite här nu så det inte är riktigt råddigt sen om kag börjar spy och Robin hamnar att sköta hushållet. Yep, jag är beredd på magsjukan men jag VILL INTE!

----------
Skickat från min Nokia

1 kommentar:

  1. Lugn bara! Det mesta är packat och det kan hända att Wilmas spyttande var ont i halsen eller något sånt. 2åringar reagerar lätt med magen. Kram, mamma-mommo

    SvaraRadera