torsdag 13 mars 2014

Packa packa

Skickade ut alla barnen. En i vagnen för att sova och två for till skogs för att bygga en koja. Oj så skönt det är att de kan vara ute ensamma nu! Men jag sitter såklart i fönstret och håller koll på dem. Om två veckor får de en lekstuga att leka i när vi flyttar. Det blir nog bra det också!

Visningen idag gick bra fastän jag fick prata finska. Riktigt intresserade verkade de inte vara. Tror att det blir en visning imorgon kväll också om jag inte mins helt fel. Börjar bli trött på att ha visningar nu.

Packandet går framåt. Har fått några lådor till packade så nu kanske vi är uppe i 10 packade lådor. Ska försöka få några till packade idag. Det lämnar nog saker kvar atr packa tills närmare flytten ändå. Tror inte att jag hinner packa "för mycket" mera nu när det är mindre än två veckor kvar tills vi får lägenheten. Har ju tre små med alla akriviteter det innebär så riktigt mycket packtid finns det då inte.

1 kommentar:

  1. Jag hjälper med det sista sen. <3 mamma -mommo

    SvaraRadera