fredag 13 april 2012

2 månader

Idag är den den trettonde. Fredagen den trettonde. Och min lilla dotter blir två månader idag. Blev två månader inatt. Mellan första och andra matningen. Hon är ännu bebis och jag njuter av det! Snart kommer hon att börja ta i saker och vända sig men ännu i någon månad lär hon väl vara en liten bebis:) Hon vaknar runt 10 på morgonen. Sen sover hon lite från och till under dagen me ett längre pass brukar hon ha. Ca 10 på kvällen somnar hon för natten. Sen sover hon 4-5 timmar innan hon äter 10 minuter. Hon somnar snällt om i egen säng och vaknar för att äta ungefär 3 timmar senare. Sen äter hon klockan 7 ungefär och sover till 9-10. Idag vaknade hon redan 9 men det gör ingenting för Theodor drar ändå upp mig mellan 7 och 8. Men konstigt nog så tycker jag inte att det känns tidigt mera! Förstår inte de som kan sova bort hela dagen fastän jag var där för bara 2 år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar