onsdag 23 mars 2011

... som försvann

Relaterar till den tidigare rubriken idag. Det snöstormar ute. Det är en meter snösörja över hela världen och... nu slutade det! Härligt:) Men det har kommit ner ordentligt... Som TUR är så är det plusgrader så det smälter väl bort men jobbigt med snö hur som helst.
Vi har varit på "kaffe" till grannen och jag hade bakat blåbärspaj:) Gott! Gjorde mat åt Theodor tidigare idag också:) Känner mig som en duktig mamma idag men det syns inte någonstans i form av att diskberget sjunkit eller liknande. Men någonstans ska man börja:) Ska börja med kvällsmat åt Theodor nu. Robin är fortfarande på jobb så det tar en stund innan vi kommer att äta. Men Theodor kan inte vänta så länge. Han kommer att somna 8 ikväll för han orkar inte vara vaken mer än 6 timmar åt gången. Han sov i vagnen en timme idag:) Lite mera till och med! Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta i helgen och nästa vecka när jag bara har 25€ över till mat. Hatar att alla stöd ska komma sista varje månad! Är van med ca 21/22 men nu är det först 31 som pengarna kommer in. Blä. Eller barnbidraget borde ju komma innan det kom jag på! Räddare i nöden;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar