onsdag 2 mars 2011

Några bilder

Mina nya jeans:)
En tunika som jag köpte i stan:)
Lustiga frimärken till bröllopsinbjudningarna:)
Theodor:)
Glad 9 månaders "bebis":)

Inatt vaknade Theodor bara en gång och åt:) Det var lite över ett, vilket betyder att Robin var uppe och matade honom. Jag sover så djupt de första timmarna så han brukar vakna snabbare än jag. Sen sov Theodor tills Robins väckarklocka började ringa halv 8. Så ganska bra natt:) Men gärna skulle nattmålet få falla bort. Igår kväll förde vi Theodors faster till sin bror. Vi drack en kopp kaffe där och sen for vi och handlade frimärken till inbjudningarna:) Ska få dem adresserade idag tänkte jag:) Drömde att vi gifte oss inatt och vi hade glömt en hel del saker som jag ångrade då. Tur att det inte var på riktigt! Jag hade ringarna på fel finger, Robin skulle ha 3 ringar(?!), vi var inte i kyrkan alls och ingen sa någonting under vigseln. Vi bara bytte ringar och la dem på fel fingrar, haha:p Nu ska jag försöka få Theodor att somna och sen titta på lite One Tree Hill:)

1 kommentar:

  1. Ett sätt att få bort nattsflaskan kan vara att istället för mjölk ge vatten. Så gjorde vi med vår äldsta och det fungerade jättebra. Efter några nätter hade han vant sig att vara utan flaskan...

    SvaraRadera