torsdag 17 mars 2011

Gullungen

Theodor somnade i lekhagen:) Det har aldrig hänt tidigare! Han brukar endast somna i sängen och i vagnen:)
Cecilia var hit och hjälpte mig att prova klänningen med slöja och tiara:) Och vet ni vad?! Klänningen behöver inte sys in! Liiiite för stor upptill men inget som gör att den inte hålls uppe:) Så jag tror att den inte behöver sys om alls:) Har tydligen blivit tjockare än i höstas. Haha, nä. Jag hade en annan bh på mig när jag köpte den än vad jag ska ha nu på bröllopet så nu passar den:) Imorgon kanske min slöja är klar! Cecilia ska också hjälpa mig att stryka klänningen innan bröllopet:) Är så glad att jag har kunniga vänner:D Cecilia är, som mig, utbildad sömmerska så hon kan stryka och fålla slöjan. Johanna blir frisör samma dag som bröllopet så hon fixar håret:) Och Robins brors fästmö är kosmetolog! Det blir nog bra det här:) Har tyvärr ingen florist som jag känner:p

1 kommentar:

  1. Det är som att förflyttas 20 år tillbaka i tiden... <3 Sådär sov du också i hagen när du var liten. Gullungen! Äpplet faller inte långt från trädet. :) mamma-mommo

    SvaraRadera