tisdag 29 mars 2011

Mindre än 2 månader kvar

Om två månader minus en dag så gifter vi oss! Shit vad tiden går fort fram! Igår var jag riktigt nervös men idag är jag lugnare. Är mest nervös att Robin ska ångra sig;p Men det försäkrade han mig om att han inte kommer att göra:) Men han är jättenervös inför bröllopet, inte för att gifta sig. Vet inte om vi egentligen borde ha ett mindre bröllop... Det är ju för sent nu men om jag skulle bestämma nu så kan det nog hända att vi bara skulle rymma iväg nån stans. Vet att jag inte kommer att ångra mig att vi hade ett ganska stort bröllop (vad nu som är stort vet jag inte men ca 100 gäster har vi). 60 dagar kvar. Vi borde kanske beställa blommorna i helgen. Vi ska norrut i helgen sen är vi här en helg och sen norrut två helger i rad. Efter det är det vappen så då ska vi grilla med kompisar på vår terass:) Sen är det inte många helger kvar innan bröllopet! 3? Och då ska ALL snö vara borta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar