torsdag 31 mars 2011

En dag på stan

Vi for iväg till stan med Emma och Lucas idag på eftermiddagen:) Kunde inte hålla mig från att köpa lite... Har inga bilder ännu men det kommer senare:) Köpte en skjorta åt Theodor till bröllopet för 5€, en jacka åt honom till sommaren, en skjorta med väst och ett par solglasögon med gummiband. Åt mig köpte jag en väska till bröllopet och solglasögon:) Riktigt lyckad dag på stan men jag önskade att jag hade varit miljonär för jag såg så mycket jag ville ha! Hade en sån dag idag:p Nu ska jag börja med maten:)

2 kommentarer:

  1. ...om du sku ha vari miljonär sku du int ha hitta naa. ;) He brukar vara så att man hittar mest "vill-ha" saker tå man har som minst pengan.

    SvaraRadera
  2. Precis:p Haha:) Nä, men ja had faktiskt fått pengan ida så nu känder ja me liti dum som haska upp en deil åv di rej... Men he va faktist saker som vi behöver entå så he sko kona vara värr:)

    SvaraRadera