torsdag 17 mars 2011

Saint Patrick's Day

Visst är det idag? 17 mars? 17 mars är ett lite häftigt datum för mig. För 100 år sedan när jag just hade blivit ihop med en kille i högstadiet så frågade jag min bästis vilket datum hon tror att det tar slut. (Ja, väldigt konstigt att fråga det men...) I mitt huvud dök datumet 17 mars upp och sekunder senare säger hon 17 mars! Lite häftigt:p
I går somnade Theodor halv 9. Han vaknade sedan 12 och åt. Robin var ännu vaken då så jag slapp stiga upp:) Och sen sov han hela natten! Så skönt! Och till morgonmål fick han en burk fruktpuré:) Tror vi ska försöka oss på riktig mat idag på dagen.
Nu på förmiddagen borde min kompis Cecilia komma hit och hjälpa mig med slöjan då:)
Såhär soligt är det här, men -10 grader... Blä!
Grönt tröja dagen till ära:D (Knep Robin i morse för han hade inget grönt på sig. Men innan jag kom på det så måste jag gå och byta från min vita tröja till en grön;))
Theodor är också grön dagen till ära:p Samma kläder som igår, men bilden är tagen idag:)

3 kommentarer:

  1. Putte the Helgon ;)allt e grönt ida :D kläde, skoa, "afterski".. Ha de gött ^^

    SvaraRadera
  2. Haha, hedee minns jag å! Var int e på finska-lektion? :))

    SvaraRadera