torsdag 5 juli 2018

Vecka 18!

17+0 idag! Måste riktigt fundera om jag räknat rätt, men appen ljuger inte. Tiden går snabbt nu och jag tycker att jag byter vecka konstant! 



Ligamentsmärtor ska tydligen vara vanliga denna vecka och i morse fick jag verkligen uppleva det ordentligt. Har kännt av ligamenten sen vecka 9 ungefär men det var helt annan kaliber på dagens show. Undrar om det blir värre ju fler barn man fött?
Annars har jag inget annat att klaga på än min kattallergi som graviditeten gett mig (likadant som tidigare). Knapprar allergimedicin men är ändå väldigt snuvig på morgonen. Dags att stordtäda sovrummet och hålla katterna borta... Men inte idag.

Kom just hem från dagens jobb. Hade sista turen och slutade därmed först 17:30! Lång dag, trots att timmarna var de samma dom tidigare dagar. Ska bli så skönt med helg efter en till jobbdag! 

Mycket mer än så hade jag inte att komma med nu, men bebis hälsar med en spark. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar