måndag 9 juli 2018

Snart semester...

...för alla utom mig. Lite trist, men samtidigt så trivs jag bra på jobbet så jag ska väl inte klaga. Fyra dagar kvarstår för dagisbarnen, simskolebarnet och ingenjören innan de tar ledigt. Vi börjar starkt och drar till Helsingfors på en weekend för att träffa släkten. Skoj!

Jag började veckan med rådgivningsbesök och monsterlång dag på jobbet. Allt bra med mig och bebis, även om vikten också denna gång inte rör på sig så mycket. Och jag överlevde den långa jobbdagen utan större tröttma. 

2,5h efter att jag slutade jobbet och här ligger jag i soffan och gäspar. Riktigt lika pigg som annars är man kanske inte som gravid. Men värre perioder har passerat. 

Köpte en bärsele i helgen annars! En Manduca igen. Var så nöjd med vår förra, som jag sålt bort, så när det dök upp en begagnad till salu 1km från oss så måste jag ju bara nappa. En sak till borta från listan över saker som ska köpas. 

Lite bilder från de senaste tre dagarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar