torsdag 19 juli 2018

Ny vecka och Helsingfors

En vecka sen sist nu igen! Fick riktigt fundera över vad vi gjort den senaste veckan för den här hettan har gjort att tankeverksamheten inte är 100%. Kom på att vi var till Helsingfors i helgen. Riktigt roligt! Träffade släkten och spanade in fiskar på Sealife. Åkte tåg, såg en massa Trump/Putin förberedelser och svettades. 

Idag går jag in i vecka 20, alltså 19+0. 12 dagar kvar till nästa ultra och bara en vecka tills jag är halvvägs! Nog för att den här veckan också kan vara halvvägs, om jag föder i vecka 39 (haha, som att det skulle hända). Magen växer, men den är ganska liten lika som tidigare graviditeter. En lång överkropp att tacka här. Halsbränna hat jag börjat känna av, och märkliga ligament/stickningar om jag går för snabbt för långt. Vet inte riktigt varifrån det kommer men det försvinner vid vila. Känner att jag börjar vara i den bästa delen av graviditeten nu. Sparkarna känns, illamåendet är borta och man börjar se gravid ut. Den här värmen kan jag dock inte påstå att jag är riktigt förtjust i. Över 30 grader nu i en vecka kanske? Hett. Sov i svärmors källare förra natten. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar