onsdag 7 oktober 2015

Onsdag

Försökte mig på lite kalligrafi igår. Helt okej med tanke på att det är första gången och jag normalt har en mindre snygg handstil.
Vi har haft frost nu några mornar så fick pälsa på alla mer kläder. Minus fyra var det i morse när jag förde barnen.
Igår var jag på föräldramöte till Theodors dagis. Tre föräldramöten inom en månad + förskolepedagogik i skolan. Dagiscentrerat och intressant som tusan! Hade riktigt lust att plocka fram anteckningsmaterial igår när de berättade om olika program de följer. Låter som den perfekta dagisgruppen och ledare. Synd att jag inte får göra min praktik där (inte optimalt att jobba i samma grupp som ens barn...) men kanske något annat år.
Nu ska jag hälla i mig morgontét och sen försöka starta vespan som var aningen svårstartad igår... Och inte ta vägarbetsvägen till skolan för där spolar de vatten på vägen=haaalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar