tisdag 13 oktober 2015

Bio, tand och sjuk

Igår passade jag och maken på att fara på bio när vi en gång hade barnvakt i huset. Har sett fram emot att få se The Matrian för det verkade vara en film helt i min stil, och jag hade så rätt så! Den var suverän och precis i min stil. Kunde inte ha önskat mig något bättre så de eurona var väl spenderade tycker jag.
Idag hade jag skola hela dagen. Is på vägarna var det märkte jag sisådär halvvägs till skolan med vespan... Men klarade mig fram helskinnad. Sista pausen idag hade jag tänkt köpa té men caféet hade stängt 15 före de skulle stänga. Surt.
Vid kvällsmaten idag hade vi en lite lustig incident. Satt och pratade om allt och inget när Theodor kläckte ur sig "oj, jag tappa en till tand!" Och där låg den i handen. Så nu har han en stor glugg :)
Vi är konstnt förkylda här. Jag har haft i bihålorna hela helgen och nu är det hosta och rinnsnuva för hela slanten. Wilgot har fått riktigt besvärlig hosta igen för tredje gången sen han började dagis så får se om det blir hvc för hans del.
Nu sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar