tisdag 6 oktober 2015

En uppdatering

Morgonté efter att ha fört barnen till dagis i iskallt väder, alltså minusgrader. Smulor från frukosten och tygbitar från gårdagens symarathon ligger kvar på bordet och vitnar om att mor i huset har det lite fullt upp. Men nu, gott folk, är ännu ett skolarbete klart och likaså årsfestklänningen och tillhörande väska!
Ska snart pälsa på mig vinterkläder (typ) och hoppa på vespan till skolan. Måste in via stan sen och inhandla nån sorts hösthandskar åt barna som frös om fingrarna imorse. Känns inte riktigt som läge att ta fram tjockaste vinterhandskarna ännu.
I helgen var vi norrut för en gångs skull. Fick inte träffa en av mina bästa vänner denna gång för hon passade på att föda barn den vackra höstdagen i lördags ❤ Är ännu riktigt glad i själen efter den nyheten.
Nej nu ska jag nog ta och ställs mig iväg och kanske hinner jag torka bordet också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar