fredag 12 juni 2015

Tårta, foto och solnedgång

Igår var det Robins födelsedag. Firade med tårta och hade svärmor och svägerskan på besök. Riktigt roligt!
På kvällen rensade jag bland bilder och beställde efter foton från ifolor. Hann med fyra minuters marginal innan erbjudandet tog slut! Det kalla jag bra tajming!
Brände mig på plättpannan i förrgår. Inte alls roligt som ni ser. Nu ser det lite värre ut i verkligheten än på bild. Tror inte att jag haft en så här "stor" brännblåsa förut.
Igår var det en ganska fin solnedgång där runt tolv när jag gick och la mig. Gjorde något väldigt ovanligt inatt. Sov 9 timmar! Vaknade inte ens av Robins alarm som jag alltid gör. Måste ha varit helt slut ;)
Hade fredagskänsla hela gårdagen. Ganska skönt att det inte är lördag idag så har man hela helgen kvar. Imorgon bär det av norrut för att se på amerikanska bilar. Några år sen vi var dit sist så det ska bli kul! Hoppas att vädret är bra. Sen ska vi träffa kompisar och släktingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar