tisdag 25 november 2014

Lillajulsveckan!

Nu känner jag starkt att jag borde uppdatera här! I helgen var vi norrut. Roligt som alltid :) Ibland känns det nog lite synd att det är så långt borta men värre kunde det vara! Vi städade mina föräldrars fähus, en farsdagspresent åt min pappa. Märktes nog skillnad efteråt. Var ute på sen kvällspromenad i snöfallet med ungarna. Supermysigt! Grillade korv i öppna spisen. Stickade på en julklapp. Sov länge. Åt chips. Träffade alla mina syskon. Visade "trollskogen" åt T&W där jag lekte som barn. Riktigt bra helg :) Kan hända att vi inte far norrut före jul nu! Om inte vi hade Stockholmresan inplanerad så skulle vi säkert fara men det kan bli lite väl mycket program i december.
Idag var vi till öppet dagis en sväng. Har fått sytt ganska mycket på min klänning nu också. Roligt när man börjar se resultat :) Ni ska nog få se den bara den blir klar. Har börjat julpynta lite smått också. Men först borde jag få det riktigt städat. Synd bara att det ska vara så tråkigt att göra det ;)
Nu igång med julmusiken för fjärde varvet idag och sen laga mat.

1 kommentar:

  1. Låt bli att städa så noga!Om du har mycket pynt vilket du tycks ha märker inte ens du själv om det finns ett sandkorn eller dammtuss i någon vrå.

    SvaraRadera