måndag 3 november 2014

Falsk förkylning

Theodor hostade så imorse att jag bestämde mig för att inte ha honom i dagklubb idag. Såklart gick hostan om så han är nog i princip frisk, men oj så skön eftermiddag det här blev! Helt utan föra/hämta stress och Wilma var glad över att ha en lekkompis som inte bara äter upp legobitarna.
Vi for till stan på förmiddagen. Köpte hem tyg till min julklänning och lite smått till farsdag. Borde fixa ihop lite kort att sätta på posten. Hunnit dammsuga också och pysslat på med lite hemligt.
Idag har jag och Robin varit tillsammans 7 år. Firas med lövbiff och choronsås när ungarna somnat. Gott gott!
Det är ganska skönt att Wilgot blivit större nu. Han och Wilma leker uppe ensamma nu och det går faktiskt riktigt bra! Har legona nere för tillfället (efter att Wilma spritt ut alla bitar på hela övrevåningen)så ingen chans att han sätter det i halsen.
Försöker övertyga Theodor att jag är för liten för att bygga med hans lego. Förstår mig fasiken inte på ritningen, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar