torsdag 20 november 2014

120km/h

Känns som att dagarna rusar på i 120km/h. Imorgon är det redan helg! Och vi ska bort. Det måste packas inför det men på dagen är vi borta. Dessutom måste jag städa ännu spisrummet/hallen/vardagsrummet. Konstant två steg efter känns det som. Men idag har jag faktiskt fått mycket gjort. Hela övre våningen är "julstädad". Skönt det! Och så fick jag bedömning på skoluppgiften jag skickade in i måndags, godkänt och inte så lite godkänt heller! Med tanke på att jag befarade att jag skulle behöva komplettera så är jag väldigt nöjd med 4/5 i betyg! Dessutom fick jag väldigt tmpositiv feedback och det gör nog väldigt mycket med humöret :) Så vet ni vad, nu har jag jullov på riktigt! Dags att börja få huset i ordning inför julpynten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar