torsdag 6 juni 2013

Torsdag

Idag tog vi bussen in till stan på förmiddagen och spenderade någon timme i en lekpark där innan vi tog bussen hem för att laga mat. Wilma somnade runt ett och jag hittade en oöppnad film i filmhyllan vår! Kan inte minnas när eller av vem vi fått den men jag och min svägerska tittade på den sålänge Wilma sov. The vow hette filmen och var riktigt bra nog.
Wilma sover ännu men lär vakna snart. Grillning och jippo på Brändö torg står på programet ikväll. Hoppas att vädret hålls bra. Det varnas för mycket regn och häfiga åskbyar men misstänker nog att de håller sig borta från Vasa idag.

Nu borde jag ta tag i lite hushållsarbete. På tal om det, när jag fyllde i fpa blanketter på internet så skulle man kryssa i vad man gjort innan man börjar mammaledigheten. Som alternativ fanns bl.a. studerat, jobbat, gjort hushållsarbete(?!). Fick kryssa i det sistnämnda för inget annat passade bättre men det kändes konstigt:p

1 kommentar:

  1. Fanns det faktiskt en sån sak att fylla i ;) haha!

    SvaraRadera