torsdag 13 juni 2013

Eftermiddag

Världens tråkigaste tekopp genom tiderna. Jag har inget smaksinne alls. Inget luktsinne heller. Totalt onödigt att slösa bort en tepåse. Fy vad tråkigt livet skulle vara om man hade det så här jämt! Tydligen är det någon procent som aldrig får tillbaka smak och luktsinnet efter att ha tappat det. Jag vill verkligen inte vara en av dem...

Statusen sådär annars då: Övertrött Wilma-räddade mig från ett längre telefonsamtal med telefonförsäljare. Får se om hon mot förmodan somnar här i soffan med mig. Tv4 var på min sida och visade dubbelavsnitt Holby City. Theodor fick säga till att Wilma luktade illa och var i behov av blöjbyte för jag kände ingenting. Men jag tycker att allmäntillståndet är lite bättre än tidigare i alla fall.*ta i trä*
Snart borde gubben komma hem så får vi laga mat. Utan smak, jeee..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar