onsdag 12 juni 2013

Sjukhus

Att dricka två glas glukoslösning på fastande mage var ingen höjdare. Får väl även den ogravide att må illa kan jag tänka mig. Nå det hålls nere i alla fall och det är ju huvudsaken. Nu ska jag fördriva två timmat här i vilorummet ännu.
Förkortar dagen och far inte och prova bilstolsbasen i bilen idag. Robin hamnar att jobba sent nu när han måste vakta barnen medan jag ligger här så vi hinner inte idag. Men det är en stund ännu innan bebisen kommer så ingen brådska. Men nästa gång jag kommer hit kan vara när det är dags att föda! Ja, jag kommer ju inte precis hit till labben men samma hus fyra våningar upp. Lite mindre än tre månader kvar. Eller lite mer? Vem vet. Om lillebror är lik sin storebror så kommer han väl först i oktober;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar