onsdag 19 juni 2013

Murphys lag

Det skulle nästan vara lite skrattretande hur mycket som gått fel ikväll om jag inte ännu befann mig mitt i det.
Blev supersent butiksbesök för att Robins möte drog ut på tiden. Min jeansjacka som jag nästan inte använt alls och blev köpt för ett år sedan fick jag plötsligt andningsbesvär av. Fick konstatera att revbenen vuxit till st.38 istället för 36. Inte så kul. Konstaterade också efter en stund att jackan möglat! Har ingen aning om varför...
Väl vid butiken hade vi ingen peng till vagnen så fick gå till bilen och hämta. Sen var det äckligt mycket människor i butiken och vi köpte fel glödlampor.
Hemma så slog Wilma munnen i en pall så hon började blöda lite. Och jag fick blod på min vita tröja. Kokade gröt som går snabbt att göra men tänkte inte på att det tar en evighet för Wilma att äta det själv och hon vill inte matas.
Nå nu är ungarna i säng till slut. Hoppas på en smidigare morgondag:)

1 kommentar:

  1. Här blev det en evighetslång dag också... Är ute på villan och pojkarna som vaknat Kl 7 i morse, somnade just.. Och klockan är 23.. hoppas på sovmorgon i morgon ;)

    SvaraRadera