onsdag 26 juni 2013

Onsdag

Förkylningen har hittat mig igen. Märkte redan igår kväll att snuvan tilltog och inatt har jag vaknat många gånger och haft svårt att somna om utan egentlig orsak. Idag känns huvudet lite konstigt och så det klassiska med ont i halsen och rinnig näsa. Får hoppas att det inte bryter ut något värre för jag har rådgivningstid imorgon. Dit ska vi cykla och de har lovat åska och regn hela dagen lång. Får cykla med regnkläder på. Fast något sånt har jag inte. Borde man skaffa en regnkappa kanske? Får hoppas på uppehåll just när vi ska dit. Det är inte så långt så ska väl inte bli genomblöt fastän det kommer ner lite.

Nu har jag en pojke extra här som trots sin unga ålder, tre, underhåller mina barn. Alla är glada och nöjda!

Nu borde jag packa upp sista väskan från helgen, plocka i och ur diskmaskinen och sen kan jag få unna mig en kopp té. Kanske det blir gjort nu när jag skrev ner det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar